Tar natten!

Jag var faktiskt dålig idag, jag har ett erkännade! Jag bakade kladdkaka :( dock åt jag bara en bit, för jag kom på att det är faktiskt inte så gott :o isf är smeten godare (a)
Är annars jävligt trött och jag har redan borstat tänderna, hade tänkt sätta mig i sängen och göra lite engelska. Lika bra att börja i tid + att jag inte vet hur mycket tid jag kan plugga i helgen.

Antar att det är så min kväll kommer att spenderas, sängen och engelska. wohoo! Redan mycket att dra igång med sådär första dagen i skolan. You just have to love it ...
Ska packa idrottskläder också, tror Huss kommer döda oss med mag och rygg övningar imorgon!
Bästa att krypa ner i sängen nu :) Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0