Söndagsmys

Ledsen för dålig uppdatering idag!
Vaknade upp brevid bästa och mådde bara innerligt bra, we all love that feeling. Sen när han skulle hem möttes jag av en syster i hallen, åh gud vad jag har saknat henne! haha, mamma grät, jessica grät och jag grät. Daniel blev nog lite ah jag vet inte. Syskonkärlek iaf ♥

Har suttit och följt handbollen hela dagen, synd att Sverige förlorade.. med en boll! men det var en bra match :) kollade på finalen mellan Frankrike - Danmark (ja jag var nära på att skriva Daniel där istället för Danmark ..) synd nog så förlorade Danmark den också :/ menmen bättre lycka nästa gång!

Nu har jag iaf ätit fläskfié, snacka om gott! Proppmätt nu bara .. och har lite ångest över att helgen har gått så fort och att det är måndag imorgon. Men jag hoppas på att veckan går fort iaf.
Ha en mysig söndagskväll, ska snart joina tv:n och kolla på solsidan!
Hejdå!

snyggaste bilden jag kunde hitta btm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0