Snoow

Kul att både jag och Julia hade drömmar som vi grät av inatt x) Tydligen solförmörkelse imorse? :o hänger inte med för fem öre..

Har varit massaduktig idag, efter min psyko dröm så kände jag att jag ska lära mig att ta ansvar och sån dret. Började liksom "ta hand" om huset lite grann och skotta snö och jag kom tillbaka in och var som en snögubbe. TROR DET SNÖAR GANSKA MYCKET UTE. (Det förtjänade stora bokstäver, eftersom det snöar extremt.) Vill inte bli vuxen :( Vill vara ett litet barn som springer runt och gör snögrottor och leker i snön just nu.

Aja. På tal om det så kommer Daniel hit sen, funderar på att tvinga han att spela lite donkey kong eftersom att det inte var lika kul att spela själv :(
Har ingenting mer att säga nu så ...
hejdå!



From my windoow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0