Onsdag - check!

Hemma nu och det känns skönt för nu är mer än halva veckan gjord! Dock går jag till fem imorgon och börjar tjugo i nio. Detta kommer förmodligen bli dödardagen tillsammans med måndag och tisdag. Ni måste förstå hur mycket jag älskar mitt schema!

Sitter och pratar med Jessica nu på skype iaf, fast hon har jämt sätt på "pause" för hon fick ett samtal ;p Är ganska hungrig trots att jag åt som en gris i skolan, haha okej gris kanske var att ta i! Blir iaf kyckling och ris idag ♥ gottgottigottgott!

Ikväll ska jag förmodligen fixa smågrejer inför grafisk redovisningen imorgon. Yeah om det funkar och inte mitt usb har lagt av helt :p
Men nu har jag inget mer att berätta så att jag slutar skriva! ;)
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0