One step back

Nöjer mig aldrig med en header, haha måste fasen ta kort på mig själv som jag kan ha där x) men det lyckas aldrig bli några lovande kort förstår ni!

Sitter och lyssnar på musik och så, ja ni vet det vanliga man brukar göra en kväll som denna! Förhoppningsvis kommer jag att vara stentrött imorgon så det vore ju ganska bra om jag kunde somna i tid ikväll istället för att somna vid 12. Måste vara utvilad för morgondagen om man ska kunna utföra den. Och sjukanmäla sig för man är lat funkar inte när man har så långa lektioner, man kan aldrig ta ikapp allting.

Har kommit fram till att vårt schema ser ganska slappt ut, men när man väl lever i det så är det faktiskt långt ifrån. Skiter helst i sovmorgon och slutar tidigare men det tycker absolut inte den som gjorde vårat kära schema.
















Och nu undrar jag vad som hände med den glada musiken? Our farewell började precis spelas, men den är ganska bra som tur är!
Nej nu ska jag nog göra ... ingenting. Väntar på att Daniel ska ringa :)
Pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0