love it

Hemma från skolan... redan! Skulle sluta vid 17.00 idag men vår lärare var upptagen så vi fick sluta 15.30. LOVE IT, nästa vecka slutar vi faktiskt 15.00 :D Älskar mys-chips-ola! (eller vad vi nu kallar honom)

Egentligen borde jag inte vara hemma nu ändå, skulle träffat Daniel på stan men ja. så blev det inte! Utan har nu sjukt tråkigt och kom precis på att jag måste skriva en bokredovisning och fick en stor klump i magen för jag vill inte. Borde egentligen starta på den lite nu, men det vore om man fattade hennes frågor.. och det gör inte jag!

Bara så att ni vet så är det 9dagar kvar tills Jessica kommer hem! ♥
och igår trodde jag att jag började bli paranoid eller nått. Tyckte jag hörde en katt i mitt rum, och idag när vi kom hem så luktade det kattpiss så in i helvete. Skulle vara kul om det sprang runt en härinne utan att man vet om det! haha fast så är det nog inte. Men ändå!
Nu ska jag börja med engelskan :( fuck it.
Hejdå!


ska förvörigt beställa hem dessa två :)

Kommentarer
Postat av: Robert

Öj klaga inte, jag kommer hem vid den här tiden!

2011-01-20 @ 21:59:49
Postat av: Marion

haha men när börjar du då? ;) och det gills inte när det är praktik!

2011-01-21 @ 07:21:51
Postat av: Robert

1500!!

2011-01-21 @ 21:37:29
Postat av: Marion

mammsen betalar 1000:- :'D

2011-01-21 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0