Klantigast i Sverige

Blev en promenad hem till Hanna och sen en med henne runt Deje! Gick sedan hem till henne och spelade lite tv-spel, blev hämtad av mamma vid 4 för vi åkte till stan. Så jag kom precis hem, och inte tomhänt. Mamma köpte Donkey Kong wii spelet, så jävla roligt är det!
Var smidig på stan också, välte ut drickan som var kvar efter maten så det sa splash på golvet. haha kul. Sen rev jag ner massa småprylar när jag skulle betala för spelet. haha så jävla klantig!

Nu ska jag sätta mig och nörda lite DK. haha kommer nog vara upptagen med det i några dagar ;) så vi hörs när vi hörs!
Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

NÖRD <3

2011-01-03 @ 20:46:00
Postat av: Marion

Det var dock tråkigt och svårare att spela själv :(

2011-01-03 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0