hurtig

En gång lovade jag mig själv en sak ..
att aldrig springa med tom mage. Det jag lovar jag mig själv en gång till idag, för fyfan höll på att dö när jag sprang, så det blev en macka direkt när jag kom hem! Och den satt fint :D Annars var det härlig "värme" att springa i, blev aldrig för varmt. Dock dog min hals av kyla ..

Blev till att vara hemma idag, kände verkligen att jag behövde sova. Har sovit jättedåligt på sistonde så passade på att vila upp mig nu idag! Dock sov jag så konstigt så mina axlar ömmar :(

Men nu till något intressant, Peace and Love ser lovande ut! Ska börja spara pengar redan nu för jag känner att snart har jag en biljett i kassan!
Ska dö nu, hejra! :D

Vill ha sommar ♥


Kommentarer
Postat av: jules

DÖ PÅ BILDEN.

DÖ PÅ ATT MIN MAGE TAR UPP HELA BILDEN :(

2011-01-26 @ 19:31:10
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

men ge dig nu!

2011-01-27 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0