Handboll!

Sitter och kollar på handbollen med mamma!
Det är inte direkt spännande eftersom man vet att danska målvakten tar alla bollar som är i närheten av honom och det gör inte sveriges, tyvärr. Men man får väl hoppas att det går bättre nu i andra halvlek.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, gjorde ett förök att läsa en text i engelskan, meeen nej jag ångrade mig när jag insåg hur lång den var. Sparar den till någon annan dag!

Ja men nej, jag har inte så mycket att säga faktiskt. Märks väl vad som händer imorgon mer än skola! Och för er som bryr er vill jag verkligenverkligen ha lördag! ♥ Och kom på att mamma sa någonting om glass.. i frysen. Ska väl kanske gå och kolla så att frysen fungerar som den ska ... (a) haha!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: J

På lördaaaag kommer jag HEM HEM HEM!! :D

2011-01-26 @ 14:54:53
Postat av: Marion

i knowknowknow :D

2011-01-26 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0