Från det ena till det andra

Bara så att ni vet hatar jag att vara tjej..
Tänkte att ni kanske ville höra det!

Har så ont i magen så jag tror jag dör :( ska knarka panodil eller närmaste värktablett hade jag tänkt.

Passar på att ge er lite musik! :D
Fort Minor [Featuring Holly Brook And Jonah Matranga] – Where'd You Go - Featuring Holly Brook & Jonah Matranga Album Version
Jay Smith – Enter Sandman
Apocalyptica featuring Adam Gontier of Three Days Grace – I Don't Care
Petter – Stockholm i mitt hjärta

har ingenting att skriva, händer inte så mycket i mitt liv. Och just nu är allting så bra att jag inte orkar tänka så mycket på det dåliga så jag blir nedstämd.
Pusss!

ungefär såhär bra är det! :D


Kommentarer
Postat av: jules

MEN ÅH, snygg jag är ! :D

2011-01-06 @ 14:31:19
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

haha lätt! :D

du gör framsteg, inget sova på golv vad jag såg på nyår iaf ;)

2011-01-06 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0