carbonara

Nu är jag hemma igen! Okej jag kom hem vid 6 och var proppmätt och så, var ganska tråkigt.. haha sitta med gamlingar som pratar hockey mer än halva tiden. Och jag är ju inte direkt ett hockey-fan av mig. Som julklapp av dem fick jag för stora strumpor, pengar och en trisslott. Jag vann faktiskt 25:- ;)

Har dödat lite tid på the sims, orkar dock aldrig spela länge. Blir drygt efter typ två sekunder!
Jag har också kommit på att jag är hungrig nu, förmodligen för jag vet att jag inte får äta godis. Och då blir jag sugen så jag ska snart eller ja typ när jag skrivit klart ner och laga mat. Carbonara <3 levt på det i 4dagar nu!

Får se vad morgondagen trollar fram för roligheter, förmodligen inga. Så roligt lov har jag.. ska nog sova tills på tisdag! :)
aja peacebre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0