Broken

Har varit lite förstörd idag. Pratade med pappa förut om engelskan och allting, bröt ut i tårar ännu en gång. Men som tur är så är pappa bäst ♥ och han är lika störd som mig.

Ska snart ta mig i nacken och kolla lite engelska, eller ja typ fylla i lite meningar och grejer. Ja ni vet! Ni som har engelska med moi iaf :) Provet kommer gå åt helvete, för det jag inte kan nu kommer jag aldrig kunna lära mig över natten heller utan jag riktar mer in mig på att få en bra natt med bra sömn.
Eftersom att det inte alls är lika mycket folk i skolan imorgon så kan jag ta lite sovmorgon, behöver kanske inte göra iordning mig riktigt så som jag oftast gör iaf :) + i kanten!

Kom fram till en sak också, jag kommer inte kunna träffa Daniel på TVÅ veckor. Känns skitkul, eller?
För er som ska sova nu godnatt!
För er som har studiedag imorgon FUCK YOU!


Kommentarer
Postat av: milla

hahaha "För er som ska sova nu godnatt!

För er som har studiedag imorgon FUCK YOU!"

Älskar dig :DD

2011-01-16 @ 21:20:43
Postat av: Marion

haha lättroad! :D

2011-01-16 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0