atschoo

Drog på en film för kvällen, american pie i brist på andra filmer liksom! Är väldigt trött pga ca 4timmars sömn inatt, så det lär bli sängen vilken sekund som helst. Nästan säker på att jag inte åker till skolan imorgon, känns så ovärt och det finns faktiskt ingenting jag vill kolla på.

Ska snart ta och ringa Dannybooy om han tillåter! Ska väl kanske låta han komma hem från träningen först kanske :) Åt precis lite ananas, det fick bli kvällsmaten för mig, är superduperultramega mätt. Ett under att jag inte har sprängts än. Och angående rubriken så nös jag precis!
Nu ska jag kila in på toan och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen :)
Sov så gott!

saknar grisen jättemycket! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0