Another wednesday

Hallådär!
Blev just lämnad ensam :( Daniel och jag har spelat tv-spel hela dagen från 13-19 haha snacka om nördar båda två... snart klarat hela spelet också x)
Kollade på Saw VII igår, den var inte alls så farlig som jag trodde. haha, kanske inte bästa filmen jag har sett men den var helt klart sevärd!

Sitter nu och äter ananas bara för att det är gott, har jämt nyss klämt i mig en halv pizza också. omnomnom. Måste säga att mitt "godisförbud" går fan asbra, har varit jätteduktig i snart en vecka :D och nej det var faktiskt inte ironi i det jag skrev!
Ska nu gå ner och hämta mer ananas och sen sätta mig med mor och far i soffan och kolla på tv :)
hejs!

jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0