Ångesten börjar komma fram

Tog mig en promenad med Nathalie upp till konsum för att köpa slingor. Så jag ska snart komma igång och bli lite mer blond, för just nu hatar jag min hårfärg!

Tycker verkligen inte att det ska bli roligt med skola imorn heller, tur som är har jag sovmorgon. Men bara för att det är skola så kommer jag säkert att vara dötrött. of course!
Det enda som är bra med att skolan börjar är att sommarlovet börjar närma sig. +att denna terminen kommer förmodligen att gå snabbare eftersom det är mer lov och studiedagar. Synd att vi kommer ha sämsta schemat någonsin bara då!! tack för den jävla skit skola.

Ganska trött nu faktiskt, men jag hoppas att tiden kommer gå jättesakta ikväll. Vill verkligen inte.
Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0