1 Januari 2011

Inleder första meningen detta året med att jag faktiskt inte mår dåligt utan jättebra! Känner att 2011 kommer att bli ett toppenår :D Och nu säger jag som min mattelärare : KÄNNS BRA!

Har precis kollat igenom bilder från igår, hade väldigt kul. haha många fina videos och många bilder på julia, antingen när hon dansar på golvet eller i soffan ;) vilken skräll.. haha! Har lagt upp de flesta bilderna på facebook och ska lägga upp två videos också! 
Åkte hem till Daniel vid 2 också och somnade halv 5 o_O haha tror det var ganska acceptabelt att sova till 2 ändå!

Vid kvart i 4 idag satte  jag mig i bilen för att börja åka hemåt till Deje. Kollade lite på tv, tvingade i mig lite mat och tog ett bad. Så känner man sig iaf lite fräschare nu ;p Sitter mestadels och drygar nu, ska njuta det sista av kvällen innan jag lägger mig :)
Har btw nyårslöfte också! haha som att jag tror att jag kommer hålla det ;p Ska iaf bli duktigare när det gäller godis, endast på fredag och lördag. Och sen ska jag komma igång att träna igen!
Tror det var allt för mig just nu, hejdå!


Tackar dessa två tjejer som har gjort min nyår ännu mer minnesvärd! :)

Kommentarer
Postat av: jules

marion och elenor = mina babes <3

2011-01-02 @ 00:37:50
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: M

haha!

always and forever ;D

2011-01-02 @ 02:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0