when the drugs don't work

Hemma från ännu en skoldag, bara tre kvar. Gick från idrotten lite tidigare idag, jag frös som ett as och mina fötter var typ vatten. Nu när jag sätte mig ner så började jag känna hur huvet gungar. Huvudvärk på topp och börjar bli förkyld. Tacktacktack för den, vill inte bli sjuk. Ska knarka alvedon, panodil och ja alla värktabletter som finns. Kanske ska leta i Julias väska? hon har hela apoteket i väskan :D haha!

Vet att jag egentligen inte borde sitta här, borde plugga faktiskt. Förhoppnigsvis så kan jag det mesta, kan passa på att plugga i badet. Börjat bada som fasen, men det är mys och varmt. Precis det jag behöver nu!
Skriver nog mer ikväll :)
Pöss!

känner att sommar skulle sitta perfekt!


Kommentarer
Postat av: jules

jag ÄR apoteket!

:D

2011-02-02 @ 20:58:14
Postat av: Marion

haha skulle inte förvåna mig! :D

2011-02-03 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0