Vår?

Dagen gick ganska fort ändå, även om det var pain att gå upp imorse. Jag låg så himla skönt och hade sovit dåligt så det tog emot att behöva gå upp. Men jag tog mig upp tillslut. Studiebesöket var ganska bra faktiskt välidigt lärosamt! Slutade vid 11 och kom på att min buss gick inte förns 12.20 så det var bara att glatt vänta.. Som tur var gick bussresan hem ganska fort, satt och pratade med Rasmus och Adam :)

Nu är jag hemma iaf, trodde jag skulle dö imorse p.g.a regn/is. Tog 10minuter att gå till busshållsplatsen när det vanligtvis tar 3. Men idag höll jag mig från att trilla!
Dock har solen hittat tillbaka till värmland idag, jättefint väder :) Synd att det är så blött bara, antar att det är så. Hoppas på att våren är på g, men jag tror att det kan komma ett till snöfall med jobbig kyla. Men man kan ju alltid hoppas på att vintern är över för denna gången!

Har ingeting mer att skriva nu, åker till Daniel ikväll. Tar bussen hem tidigt imorgon eftersom att jag inte ska vara med och leka i backen!
Puss!


känns som att detta var igår ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0