Två dagar kvar i skolan!

Inte helt fel att få sluta tio i två istället för tio i tre! Jag och Milla sprang till bussen och hoppades på att den skulle vara sen, och det var den! Så vi kom hem tidigt :)

Ska åka till Daniel idag, och imorgon så tar jag bussen hem klockan 10 på morgonen. Jag ska till tandläkaren och vi ska på studiebesök på VF med textklassen. Men jag skulle bara hinna vara med på det i ca en halvtimme och sen skulle jag behöva krångla mig tillbaka in till centrum och ta en buss hem därifrån! Så det blir svårt så det är mer värt att stanna hemma faktiskt. Men som tur är har Daniel sovmorgon :) så lite sovmorgon blir det ju!

Har tankar på om jag ska gå in och beställa klipptid också, det beror på när bussen går hem och så :) Så det märks väl! Aja, ska äta mat nu snart och tjata på pappa att han kan skjutsa mig till Daniel, jag orkar faktiskt inte åka buss :( höhö. Precis sminkat mig efter duschen, efter maten ska jag blåsa och platta håret. Sen åker jag nog när som helst efter det!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0