tur att internet finns!

Sådär, ännu en onsdag gjord och nu är det bara en kvar tills lovet. Känns så himla skönt!

Idag hade alla tvåor på min skola filmdag, så vi kollade på Videocracy och den sög. haha, jag och milla somnade! Sen så kom det en som ville förbi (vi satt i typ en biosal) och för er som inte vet är det ganska trångt mellan stolar osv. Så kom det en kille och skulle förbi, dock sov jag och Milla lite väl hårt så han fick stå och butta oss ett tag. Väldigt pinsamt men kul efter! Somnade efter 20min och sov resten av filmen, när vi hade text efter säger våran lärare att vi skulle skriva om filmen. haha tur att internet finns iaf!

Skönt att få komma hemifrån igår, varit fast hemma så länge nu! Och alltid mys att träffa Daniel också :) mindre roligt att gå upp bara. Menmen smällar man får ta! Imorgon slutar jag 17.00 och jag kommer nog dö. Så att ni vet.
ska kila ner och äta makaroner och köttfärsås nu!

träffade dessa två på bussen hem också, så resan hem gick lite snabbare än vanligt :)


Kommentarer
Postat av: hanna

jag saknar dom två! kan inte team tuff + rasmus leka nån dag?

2011-02-16 @ 22:06:53
Postat av: Anonym

jo!

2011-02-17 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0