TOAST

Goodmorgon! Vet inte ens varför jag är uppe än? Klockan skulle ju ringa klockan 10. Vaknade av massabumsbums (jag vet att ni förstår när jag skriver så, hoppas jag. .. ) i kakelugnen, ringde pappa lite halvt skrämd sådär om vad som skulle vara där i eller i väggen! Tydligen så tycker fåglarna om att vara på vår skorsten så det låter ner i kakelugnarna så jag kan vara lugn! :)

Vaknade också upp med ont i nacken som går ner till ryggen. Inte direkt bekvämt om jag ska vara ärlig. Får se hur det blir med stan, åker nog in lite senare isf istället tror jag. Kommer inte hinna annars om jag ska duscha, packa osv! Sen så tänkte jag faktsikt göra frukost nu, TOAST ♥
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0