Tandläkaren, textprov och beroende

Mina tänder är tydligen jättefina och jätterena :D Men tandläkaren kom inte fram till min tandvärk, förmodligen biter jag ihop när jag sover. Och isf kommer jag få en bitskena, kul. Annars så är jag öm eftersom hon körde sönder mitt tandkött när hon tog bort min tandsten :(

Sitter med textkommunikationspapper framför mig och fattar noll, men detta ska nog gå bra ändå! Bestämmer mig för att börja kolla efter maten och så kanske det blir en springtur lite senare ikväll om det inte är allt för kallt.
Men visste ni att journalistens arbete går ut på att med ord beskriva och berätta om verkligheten, det visste jag och förmodligen alla andra som går media också! men aja, jag tänker på er andra också ;)

Nu är det såhär, jag är beroende av cityville, jag kollar så fort jag inte har någonting och göra eller såfort jag vet att jag fått mer energi. Jag kan inte hålla på såhär! Men heter man Marion Sjöberg blir man väldigt lätt beroende och vill inte ens tänka tanken på att sluta spela. Men än en gång tackar jag Julia Löndahl!

Hehe blev visst ett ganska långt inlägg, men ni överlever nog ändå :)
Puss!

en gång i tiden var jag ju beroende av farmville också ...

Kommentarer
Postat av: jules

varsågod! :D

2011-02-23 @ 16:34:52
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0