Sovmorgon

Sovmorgon idag då som sagt! Börjar klockan 10, ska ta 10 över 9 bussen och se ifall den är i tid. Bussarna till stan från Deje brukar ju inte vara i tid direkt .. hatar värmlandstrafik lite :)

Har egentligen inte tid att sitta här och skriva men jag gör det ändå ;p ska snart ta och dra på mig ytterkläderna och dra ut. Fast inte riktigt än!
Superduper dryg dag idag, slutar vid halv 5. Men jag vet inte om vi kommer göra det idag? :s ska stå och kolla på när folk hoppar i isvak eller nått.. kul eller? kallt ja! Har börjat få nysattacker också, är nog bäst att inte hoppa i ändå .

Nä skriver nog mer när jag kommer hem om jag hinner, kanske ska åka till Daniel idag också. Måste dock plugga på prov :( uschamejja. Men aja, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0