RANDOM

Från att vara trött blev jag helt plötsligt pigg efter kvällsmaten. Måste faktiskt säga att denna dagen har varit dryg som få, har fortfarande känslan att någonting känns skumt. Jag gillar det inte! Huvudvärken kommer tillbaka ibland och försvinner, kommer väl säkert bli sjuk sådär lagomt till lovet. Skulle vara mig på pricken eftersom jag alltid lyckas bli sjuk på rätt tillfällen, typ som förra året. Skolavslutningen, midsommar, min födelsedag. Hur kul?

Sen så saknar jag redan Daniel, även om jag såg han för några timmar sen. Sjukt ändå! jag skulle ju iaf inte klara av ett distansförhållande haha! Stor eloge till er som har det och klarar det :) Men jag antar att om man tycker om en person så mycket, så klarar man nog allt.

Har knarkat Soilwork idag också, mestadels bara två låtar. Vet inte varför, gillade de inte alls i början. Men dom lyckades övertala mig tillslut ändå, ju mer och mer jag lyssnade! Så det borde ni också göra :)
Nu ska jag inte ta mer tid av er söndag nått mer, hoppas iaf att den har varit bra! Så får ni sova så gott :)

Älskar dig jämt jättemycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0