Photoshop CS5

Sitter här och är mätt som en plätt! Satt ganska gött med mat to be honest. Håller just nu på att ladda hem Photoshop CS5, för 30dagars trial eller vad man nu säger ^^ Tänkte göra en bättre och finare mediaspelare till multimedian, leka lite med det eftersom jag kommer förmodligen inte somna i första taget sen eftersom jag somnade förut! Då är det ju bra att ha lite att göra.

Imorgon hoppas jag på att Daniel kommer hit, och att han stannar tills på måndag :) Tycker faktiskt jag att han kan göra! Även om han inte läser detta men.... haha han har inget val (a)
När nästa vecka är gjord så har jag lov sen, hur underbart?

Ne, nu tycker jag att programmet kan ladda klart så att jag kan börja någongång! Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0