OCH OJ VAD FÖRVÅNAD JAG BLEV

Nu är jag klar! Tog bara ungefär 2,5timme att städa, men nu är det reent. Slängde dret som låg och skräpade i boxar, dock fylldes de på lika bra efteråt ändå med nya saker såklart. Men skönt att ha det gjort nu och att det luktar fräscht! Inte gips och trä som det gjorde innan p.g.a mina väggar som inte är klara!
Pappa satte förövrigt upp en rullgardin, den andra hittade vi inte. Men imorn ska jag inte vakna för att det är för ljust iaf, en sak som är säker!

Har just käkat stuvade makaroner och falukorv ♥ omnom.
Mätt som en plätt och har tråkigt och spelar sönder papa roach. Musikhumöret har varit lite halvtaskigt den senaste veckan, men när det blir ny musik tar den fart igen! Love that! Och nu bara tölar jag om någonting som är totalt ointressant för er del ;D ha en bra kväll, får väl se vart jag tar vägen? funderar på att gå ut i en snöhög och dö.
Pusshej!

redigerade lite bilder också :) här är liite bilder av dem!



Kommentarer
Postat av: Milla

dukti du äär :D

2011-02-12 @ 18:42:32
Postat av: marion

haha eller?

2011-02-12 @ 19:05:46
Postat av: Hastö

Papa Roach vettu, bäst! (Y) ;)

2011-02-12 @ 21:10:14
Postat av: marion

true shit!

2011-02-12 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0