nelly.com

Godmorgon, för er som inte vet så är det faktiskt lördag idag! haha jag tror faktiskt inte någon har missat det .. :p Blir nog inget stan idag, vädret är ju inte det bästa sen så skulle jag tröttna fort på att springa runt där själv. Längtar lite tills ikväll ändå, film och mys :) Sen så verkar Shutter island vara en sjukt bra film!

Resten av veckan får man väl se vad som händer, blir säkert att jag åker till Daniel någon dag, sen ska jag hälsa på en kompis inne i stan en dag också! Shoppa får också bli, får ju ändå studiebidraget snart. :)
Känns annorlunda idag, ingen aning varför :o känns typ som att jag vill ha en förändring eller något. Någonting nytt. Ah knäppt!

Sitter och kollar kläder på Nelly, är lite sugen på att beställa :)

379:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0