magsjuka?

känns jättekul att jag inte kan träffa daniel, känns jättekul att pappa har magsjuka, känns jättekul att ha engelska läxa. Allting känns jättekul! hoppas bara att inte jag får magsjuka, då dör jag.

Åkte till ikea med mamma idag, köpte nytt sängöverdrag, kuddar och påslakan. Sen åkte vi in på djuraffären på illanda på vägen hem. Kollade på dvärghamstrar som låg och sov, en var jättesöt och när den såg mig så sprang den ut ur huset och typ följde efter mitt finger. Jag blev kär och tog med den hem ..... haha det trodde ni på ;) men nej det gjorde jag faktiskt inte, men inte var det långt ifrån!

Ska gå ner och kolla på engelskan nu och sakna daniel lite till!
älskar också sovmorgonen imorn, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0