LOOV!

Nu är skoldagen gjord och jag har looov! Hur underbart?

Har redan lite planerat under lovet, men idag så ska jag iaf träffa lite folk ikväll. Dvs Kajsa och Hanna och kanske Nathalie om hon hinner! Vi hade tänkt att käka på pizzerian och feta oss lite nu när man väl får :) Sen så ska jag säga hejdå till Jessica också som åker till Indien i någon vecka. Tur att hon inte blir kvar där lika länge som i Barcelona :)

Imorgon funderar jag på ifall att jag ska åka till stan och shoppa lite. Se vad som finns, längesen det! Är i behov av jeans och tröjor faktiskt. Sen så kommer Daniel hit under kvällen, om inte bussen dissar honom igen! Har planerat att äta popcorn och kolla på Shutter Island, är det bara vi som är efter och inte sett den än? Aja, bättre sent än aldrig!
Nu ska jag.. göra någonting! Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej på dig du! Vad göres? :)

2011-02-25 @ 15:56:54
URL: http://styleformen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0