Ledig ♥

Älskar att vara ledig! Ändå fick jag inte sova imorse eftersom Jessica och jag numera delar rum, hon var ju uppe med tuppen såklart. Fint väder annars så var ute en sväng nyss :) Fortfarande apförkyld men det skiter jag i och åker till Daniel senare ikväll.

Ska snart ta och börja med svenskan, det var ingen dålig uppgift vi fick att göra hemma. Kolla på en film och de brukar ligga på ca 40minuter, sen skulle vi skriva om filmen. Sen läsa lite för många sidor och ha ett läxförhör av det på fredag. Den var go, tack Helena!

Fast nu ska jag inte sitta här och skriva, måste slå om Daniels present eftersom jag råkade öppna den igår :D haha, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0