just because i say it's okay, doesn't mean it is

Hemma från stan nu, verkar inte vara min turdag idag inte. Hittade ingenting på stan så tvingköpte ett nagellack och shampoo och balsam. Bussen imorse var ungefär 20minuter sen, på hemvägen hade bussen punka så fick vänta yttligare 15minuter på den på busstation. Just nu är jag trött på allt tror jag.

Det enda som var bra var att snacka skit med Julia, det är vi bra på ;) haha! Aja skulle typ egentligen till Daniel ikväll eftersom att idag har vi faktiskt varit tillsammans i 4månader just idag! Men blir inget med det ..

Öhm nej, jag vet inte vad jag ska skriva vill bara lägga mig och sova. Denna kvällen kommer ju inte bli värd för fem öre.
Tjobre!


imorse var jag ändå ganska glad! hehehe älskar att linnet är lite egenformigt eller?


Walk straight for a final solution
Walk straight, don't you be so cold
Walk straight with a clear resolution
I'll state my case and never turn


Kommentarer
Postat av: jules

varför träffades ni inte? :(

ska jag ge honom stryk? ;D haha <3

finns här lillefot <3

2011-02-28 @ 20:25:48
Postat av: marion

tack volymjulia <3

2011-02-28 @ 22:10:47
Postat av: Anonym

2011-03-01 @ 00:38:14
Postat av: milla

inte jag som skicka tomt, lovar (a)

men jävlar va fin du ääär :o

och jag finns oxå här <3

2011-03-01 @ 00:38:46
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

du är fin millis, krya på dig nu! <3

2011-03-01 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0