gött gött gött gött gött

Äntligen hemma! Fick sluta lite tidigare idag så jag hann med kvart över 4 bussen, synd att den var 10minuter sen och att bussen fastnade 2gånger efter vägen och jag trodde jag skulle dö. Men ändå sitter jag här hemma nu som tur är.
Sen så måste jag bara påpeka att Deje inte vet vad plogade vägar betyder, bara för att de ska tjäna mer så väntar de tills snön slutat falla. Idioter!!

Aja är iaf mätt och belåten nu, kom precis ut från duchen och ska snart börja plugga lite på ett läxförhör, hur det nu ska gå? Skulle önska att bussarna ställdes in imorgon tack vare snön så man slapp skolan, men nej det kommer ju aldrig att hända inte! hehe postiv jag känner mig :)
Hejskipejski


vill ha sol och vår nu! Hejdå snön


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: jag använde en liten fluffig borste till det svarta :) sudda ut brukar jag göra med en stor borste, samma som jag har på det vita med, och sudda ihop färger gör jag med de penslarna jag använder för att lägga på färgen :)

2011-02-10 @ 19:57:17
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0