Fredagsavslutning!

Efter en mycket behövlig kväll med Hanna och Kajsa är jag hemma igen! Det slutade med att jag satt på pizzerian och fick fetaste pizzan med kebab på. Jag visste direkt att den där skulle jag aldrig orka äta upp, ångrade verkligen direkt att jag inte tog en barnpizza. Men så går det när man inte tänker, men nu är det ju sportlov så får stänga av hjärnan i en vecka ;)

När vi hade ätit så mycket vi orkat gick vi till hallen för det var nämnligen en herrmatch, de förlorade med en boll. Men ack så nära det var att bli lika, tyvärr var inte turen på vår sida idag! Gick hem till Hanna en liten stund efter att den var slut och väntade på mamma och pappa. Och nu är det såhär att jag sitter här och drygar. Är vääldigt trött så får se när det blir sängen! Ganska avundsjuk på alla som är och ser Petter idag, suger att inte vara 18.
Natti! ♥


säger som Julia, är sjukt glad för att jag har mina mediatjejer ♥
därför passar en så fin bild på Sabina in här, för att visa hur normala man kan vara på media. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0