can't see straight

Frågan är om man kan vara tröttare? Tror inte det går just nu, fast en gång somnade jag ju när jag precis satt mig på en stol och trilla av direkt. Då är man trött. Inte riktigt lika farligt nu som tur är!
Antar att det är en förkyldning på G, tycker inte den är välkommen! Tyvärr får man oinbjudna gäster trots allt :/ Annars peppar jag på att gå upp 7 imorgon när jag vet att lyllosarna i text ligger och sover, men det är bara att bita ihop!

Kollade nyss på film, American Pie 4 och den var faktiskt bra :o Fast jag är nog sist av alla att se dedär filmerna .. därför gör jag det nu! Bättre sent än aldrig, right?
Aja vill bara ha morgondagen överstökad så jag kan få helg och sen träffa Daniel ♥ Förmodligen en syster också som äntligen är hemma i Sverige men har för fullt upp för att komma hit :(
Ska kila nu, vet inte vad jag ska göra menmen!
Pösshej!


snygg_liten_chey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0