2012

Tycker det var lite kul att inläggets förra rubrik heter nanan och jag får det alltid till banan? aja på tal om det nudå.

Kollade just på 2012, den gick på tv:n och jag tror fortfarande stenhårt på det! Lite update från förra inlägget också, har fortfarande jättehuvudvärk trots att jag tagit en panodil. Får bli en till sen innan jag går och lägger mig, vilket förmodligen blir snart. Ska nog bara äta lite banan till kvällsmat, blev lite sugen med tanke på rubriken liksom ..

Öhm ja, det var väl allt för mig idag! Imorgon ska jag gå upp sent, och sen göra mig redo för stan :) ska åka dit med mammsen och pappsen, hämtar nog Daniel på hemvägen också :) Myys!
Goodnatt :*


hoppas på soligt väder imorgon också,
skulle dock tacka nej till en likadan morgon.

 

Btw, Milla du måste hjälpa mig med min desgin, jag vet hur jag vill ha den! :D haha du har inget val ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

klart jag kan hjälpa dig :DDD kul att göra åt dig för du ger mig alltid utmaningar ;)

2011-02-05 @ 00:32:19
Postat av: Marion

haha kanske inte så stor utmaning nu men ska komma på någon bra ;)

2011-02-05 @ 09:39:23
Postat av: lovisa

Hej! just nu har jag en tävling på bloggen där man har chans att vinna en valfri snygg bikini/monikini från Fashionbox.se! om du vill delta kan du läsa regler via denna länk;

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/february/utkast-feb-2-2011.html#comment



Ha en fin dag!:)

2011-02-05 @ 10:27:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0