Sjunde December

Idag har jag varit i skolan, slutat tidigare, kollat oth, beställt jul/nyårklänning, fått fucking jävla utslag på halsen och sist men inte minst ... Julia tog körkort idag !! det var väl inte något jag precis gjorde men, Grattis! :D och ett grattis till min vän Rasmus som blev myndig idag!

Ett inlägg så ni vet att jag lever! För att skriva något händelserikt kan jag berätta att jag åt upp hela min chokladkalender igår, lyckas aldrig! haha ..
Nej men tjarå!

Vilken av bilderna ska jag använda till min almanacka/kalender?


Kommentarer
Postat av: elin

första eller tredje bilden :)

2011-12-08 @ 19:50:55
Postat av: Rasmus

Tack Marjån!

Och ta den andra bilden, den är deprimerande vacker.

2011-12-08 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0