New year

Jessica har precis gjort iordning mina naglar för imorgon! Fransk manikyr med rosa glitter blev det :)

Imorgon ska jag till Färjestad på fest med Elin och Michelle + deras kompisar, så där kommer jag att befinna mig. Elin kommer hit innan också så ska vi äta, göra oss iordning osv så det är askalas!

Det har inte hänt så mycket under lovet eller huvud taget, tar dagarna som de kommer! Men hoppas alla får en fin kväll imorgon, det är ju trots allt ett nytt år så hoppas man inviger det bra (Nu kommer jag ju inte ha min kära pojkvän att pussa vid tolvslaget) men det kommer bli bra ändå :D Ser honom förhoppningsvis på natten så! höhö

Nej, nya nyårslöften. Ta tag i allt vad träning heter!! Bättra mig med ansiktskräm morgon/kväll. Bara äta godis på helgerna. ÄR DET VERKLIGEN SÅ MYCKET ATT BEGÄRA HJÄRNA? Brukar alltid börja bra, sluta sämre x)

Nu ska jag kila uppåt och börja kolla på säsong 7 av greys. och bara av de tre sista orden lyckades jag förstöra två av mina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0