Vårdcentralen!

Marion Sjöberg har tagit ett kliv in i vuxenvärlden. Ringde till vårdcentralen (själv! brukar vara lite feg med sånt men vet att jag måste bättra mig på det!) Sen så åkte jag dit, så följde pappa med in och sen klarade jag mig själv och blev slängd lite fram och tillbaka. Kände mig lite gammal, eller ja vuxen. Vet inte varför egentligen menmen!

Ska snart till Forshaga igen för att få mitt penicillin utskrivet, men kommer inte så långt utan bil och körkort. Så får vänta tills pappa slutar!
Annars sitter jag och har ångest inför att skolan är igång nästa måndag. Bara sex lediga dagar kvar. Ångest! Men får göra det bästa av veckan, ska ju trots allt till bodaborg imorgon! Och sen ska jag försöka övningsköra lite också, gjorde det i förrgår i mörkret och igår i regnet och ikväll blir det lite mer :)
Nej men detta är väl inte för intressant för er att läsa så, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0