Tisdag

Fick hem tröjan idag från Nelly som satt jättebra, rekomenderar den! :)

Jessica är hemma här nu, hon tar tåget till Göteborg imorgon eftersom hon ska börja en skola där och vara borta i  ett år. Tuur att hon kommer hem ibland och att jag och mamma  ska åka dit någon helg framöver! Annars skulle jag sakna henne lite för mycket!

Slutade tidigt idag för man har en förstående lärare ♥ Så vi drar igång allting (eftersom man nästan glömt allting i multimedian) efter praktiken. Så det känns skönt, så idag hade vi lektion i en timme ungefär så fick vi sluta sen efter att vi hade gjort en liten planering. Så tog bussen 12.20 hem med Millisvanillis!
Ska snart iväg in till stan igen för jag ska till Daniel. Han ska få däng i guitar hero :D
Nej nu ska jag packa ner lite smink, kläder osv!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0