Time flies away

Åkte hem till Daniel igår, skönt att bara ta det lugnt .. hyra film och beställa pizza/kebab! Sen spelade vi monopol junior också, jag vann stort TVÅ gånger. Då blev han inte så superglad ;D

Nej men har haft lite problem, vet inte helt vad det är än. Men det ska kollas upp om det inte gått över till imorgon. Då ska jag iaf ringa till vårdcentralen och se ifall jag kan få hjälp och möjligtvis kanske penicillin. Dock kan jag absolut inte åka på tisdag, ska till bodaborg då med Elin och Michelle!! Får inte missas! Skulle vara bäst att få åka redan imorgon så kan jag lämna in mitt nordea kort samtidigt eftersom jag skaffat ett vanligt kort nu så jag kan beställa och betala genom dosa! Två flugor i en smäll liksom. + Kanske må lite bättre när man hänger i lianer.

Hmm, eftersom jag inte har någonting mer intressant att berätta tänkte jag avsluta här. Men bara ett inlägg så ni hänger med lite vad som händer och håller på i mitt liv.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0