School

Mår just för tillfället inte så bra, ångest som in i helvete typ. Mailade min lärare ang. praktiken som vi ska ha. Men han tycker inte att jag ska göra någon hemarbete .... tycker det är så roligt när det var många som gjorde hemarbete förra gången vi hade det så jag undrar varför man inte kan få göra det nu? :s

Fick reda på mitt schema igår också, har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om det än. Gillar inte dendär hela dagen framför datorn, och heller inte att sluta fem. Börjar hellre tidigt och sluta tidigare. För nu får jag nästan ändå ingen nytta av sovmorgonen eftersom Deje inte har så många passande bussar. (Syftar på våra torsdagar) Men det brukar alltid bli annorlunda när man väl börjar skolan igen och jobbar sig igenom schemana, då vet man liksom hur det känns sen! Så behöver inte vara negativ innan jag måste. haha! Märkte nu också att de har klämt in en till svenska lektion också ..

Måndag: 08.30-16.00
Tisdag: 09.10-12.40 ♥
Onsdag: 08.30-17.00
Torsdag: 10.40-17.00
Fredag: 09.15-16.45


Kommentarer
Postat av: Daniel H

fy i helvete vilka sega dagar :S

2011-08-18 @ 11:31:29
Postat av: Marion

haha mjo, men har man gått media i två år så är man van!

2011-08-18 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0