!

Nu är det bara några ynka få timmar kvar på det 10 veckors långa sommarlovet. Det allra sista också.

Har varit duktig och varit uppe mellan 8-9 varje dag denna veckan, så jag är trött nu. Vilket är bra eftersom att klockan börjar dra sig till sovdags. Dröjer inte länge innan jag kryper ner. Ska bara ringa Daniel innan!

Idag har jag packat ner lite pennor, block osv för skolan. Hoppas att man får ens skåp redan imorgon så jag inte drar på det förgäves. Men förmodligen så kommer det gå bara bra!
Istället för att ha en negativ inställning inför skolan så tänker jag såhär : Det är mitt sista år i skolan, ta vara på det och använd hjärnan så mycket som möjligt inför prov osv. Om ett år kommer jag förmodligen sitta här utan bidrag/lön och vara arbetslös. Om ca nio månader springer jag ut med mina finaste vänner och har tagit studenten. Och efter det så är man verkligen vuxen. Man lever bara i nuet, man måste ta vara på det också. Om 10 år kommer vi titta tillbaka till denna tiden och tänka att det var den bästa tiden i våra liv!

Sov så gott! Eller ja kanske mer lycka till att somna till er som vänt på dygnet käpprätt åt helvete!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Milla

tog åt mig av sista raden .. heheheeeee

2011-08-21 @ 23:49:24
Postat av: Marion

haha jaa, jag trodde nästan att du skulle göra det!

2011-08-22 @ 07:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0