Duktig!

Första dagen avklarad, och den var inte så hemsk ändå. Med tanke på att vi inte gjorde någonting speciellt ansträngande! Åkte till Ikea och skulle fixa praktikplats och sen äta mat :) Omnomnom! Mitt nyttiga liv började bra, glömde bort det och beställde en dricka utan att ens tänka... Men den sprang jag bort sen. Sprang 4-5km och gick resten, så jag är stolt över mig själv ändå. +att jag körde till skogen för att plocka svamp med familjen också! :D

Imorgon är det bara att gå upp lika tidigt igen, katten kommer nog vara en bra väckarklocka framöver.. han behöver bara lära sig att inte behöva väcka mig 40minuter innan min klocka ringer!

Nej, ska snart lägga mig och sova. Det tar styggt att vara i skolan och träna :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0