Det allra sista

Ska snart gå och lägga mig, jag kommer ju iaf inte ha problem att vända rätt dygnet nu innan skolan nu eftersom jag inte lyckades vakna mitt på dagen, eller somna på morgonen! Vilket jag tycker är skapligt bra ändå :) Har heller inte gjort någonting idag, blev så rastlös att jag tog mig en powerwalk och sen har jag bara luggit i sängen och tittat på tv!

Kommer inte ihåg vad jag har gjort nu i sommar .. känns lite tragiskt?
Typ, Paramore och Pendulum har varit det enda som varit helt värt! Sen fryksdalsdansen, midsommar, leksand sommarland, födelsedag .. tror det var allt. Och jag som skulle ta reda på mitt allra sista sommarlov. Känns lite ledsamt att skriva så .. menmen, någongång måste man ju bli vuxen också. (i alla fall i åldern!)

Nej nu ska jag lägga mig och ringa till min pojkvän! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0