Dedära facebook spelen ...

Jag hittade visst någonting att göra.. spela the sims på facebook! Vilket bra liv jag har sista lördagen på lovet? haha.. Nej men det har jag tidsfördrivit mig med mestadels av tiden idag! Var även en sväng på ransäter marten förut också, såg min blivande hund som jag ska ha när jag blir stor! Fick gå fram och klappa på sötnosen som bara var fyra månader ♥ Men som sagt, det är när jag blir vuxen det .. ska bara ha ett jobb, inkomst och egen bostad innan det kommer hända. (in my face..)

Har planer med mamma på att åka på I2 marten imorgon :) Dock behöver vi inga med nougatgodisar eftersom vi köpte ett kilo sånna idag! Men det hör till när man åker på marten. PLUS nu när skolan börjar så hade jag tänkt att dra igång mitt nyttiga liv (för tusende gången) men denna gången är jag inte själv! Jag och Daniel har lovat varandra att vi ska ta det på allvar nu! :D Vilket jag ser fram emot, kommer må bättre av att träna och kunna koncentrera mig bättre :)

Nu har jag skrivit ett allt för långt inlägg här, hoppas att någon kanske orkar läsa igenom det. Puss!

Sarah+marshall_design+crush_large

känner för att få bort lite dumma tankar .. IN FLAMES, BULLET är igång!

 

Och förövrigt jag är inte klar än!
Hatar att jag har fått sömnproblem igen, älskar att jag har ätit klart mitt penicillin och mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0