3 Augusti

God morgon!
Har inte sovit värst bra inatt, utan vaknat upp och inte kunnat somna om på över en timme. Så det har bidragit till huvudvärk, plus värmen hjälper ju inte direkt till heller. Men ska ta tag i saker och sen sätta mig på en rullande bastu (läs buss) och åka hem till Daniel. Får se ifall de blir att vi går och badar eller bara ligger hemma och kollar på film! Men det spelar ingen roll, bara jag får träffa honom!

Inviger det nya linnet från Bikbok, älskar hur det är. Slappt och skönt och svart! Perfect!
Nej ska jämt plocka lite på rummet eftersom pappa ska försöka byta mitt element idag som läcker. Hoppas det går bra och att jag inte har ett helt blött och fuktigt rum imorgon när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0