WOHO!

Måste bara säga att det är hur härligt som helst att Färjestad vann nu första matchen, håller tummarna för att det kommer gå lika bra framöver! Och egentligen tycker jag inte ens om hockey .. haha.

Ska ta och sova nu eftersom vissa måste iväg till skolan imorgon, till skillnade från de som har text. LYLLOSAR! sov åt miiig! Nej jag skulle ju egentligen åkt till Daniel ikväll, men av deppighet, trötthet och problem stannade jag hemma istället för att behöva stressa med mat, dusch, packning osv. Tyckte det var lika bra!

Men som sagt så ska jag lägga mig nu så jag tar mig upp imorn och förhoppningsvis kommer jag inte vakna 150gånger inatt!
Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0