What can I say?

Hallåidetblå!
Lovet har börjat massabra, igår åkte jag hem till Daniel :) Var med Julia och Patrik hela kvällen och så gjorde vi tacos och kollade på film och tog det chill. Så det var awesome :) Imorse då, vaknade upp brevid bästa någonsin med ont i ryggen för hans säng inte gillar mig. Haha!
Var kvar till fem ungefär, sen åkte jag hem. Fast ska tillbaka imorgon, stannar tills på fredag. Så det kommer nog bli supermys, sa jag föresten att vi har varit tillsammans i ett halvår på tordag. Jag som aldrig skulle ha ett förhållande för det var bara skit. Och vart sitter jag nu? haha Ibland krävs det inte mycket för att ändra uppfattning, det har ju jag lärt mig ;D

Ska ta och skriva rent matteuppgiften vi fick som jag fick hjälp med idag, tur att jag har Daniel alltså ♥ Aja, sen blir det väl natta eller nått. Haha nej men vi får se vad som händer. Har iaf just nu världens bästa lov, och jag gillade faktiskt att det regnade idag.
Ni får ha det bra, vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0