TV

Hehe, lite dålig. Sov för länge och var för lat för att ens kolla på svenskan. Så jag får väl ta den imorgon eller nått, skjuter väl upp den tills sista dagen antar jag. Brukar bli lite så ibland!

Har märkt att spotify sög, alla mina facebook vänner försvann där. Så nu måste man typ "adda" folk på spotify. Ganska cp drygt to be honest. Aja det är ju inte direkt så att jorden går under, än iaf.. höhö
Har kollat på tv med mamma och pappa hela kvällen, lite 101 sätt att åka ur en gameshow, toppless mamma program dret, big brother, afv osv.

Imorgon ska jag till Daniel också, blir kvar där tills på söndag. Funderar på att tvinga med honom hit också, på söndag alltså (6) Annars har jag inte så mycket att berätta för er!
Godnatt :)


haha gammal bild? sommarlovet till 1an. JÄVLAR vad gammal jag börjar bli :( Ålderskris ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0