random

Nuni har jag kollat klart på filmen och den var mycket "klarare" andra gången man såg den, fattade noll första gången typ! Har också hunnit med att kolla lite på tv med mor och far.. inte så jätteintressant kanske!

Ska snart ta och hoppa i säng så jag kommer upp imorgon!
HIM – Disarm Me [With Your Loneliness] - älskar 2.30 stället ♥

Hehe nej nu ska jag bädda min säng, eftersom jag är expert på att dra bort lakanet när jag sover.. lyckas nästan alltid med det! Annars är allt gött, är bara lite otaggad för morgondagen. Hörde att det skulle regna hela dagen också.. woho!

såhär ser min tisdag ut
Mediekommunikation
Svenska
Lunch
Matte
Idrott

Ni får sova så gott så hörs vi kanske imorgon, får se om jag hinner!
Sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0